Letras de canciones - Letras.com

From This Moment On

Shania Twain

(I do swear that I´ll always be there.
I´d give anything and everything and
I will always care.
Through weakness and strength,
happiness and sorrow, for better, for worse,
I will love you with every beat of my heart)

From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart
I can't wait to live my life with you, I can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment
I will love you as long as I live
From this moment on.

Composición: Robert John Mutt Lange / César Menotti · Ese no és el compositor? Avisenos.
8.363 reproducciones
Ver más fotos
  1. Man! I Feel Like a Woman
  2. From This Moment On
  3. You're Still The One
  4. Forever And For Always
  5. Don't
  6. I'm Gonna Getcha Good!
  7. That Don't Impress Me Much
  8. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  9. Up!
  10. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  11. Any Man Of Mine
  12. Dance With The One That Brought You
  13. Nah!
  14. Raining On Our Love
  15. What Made You Say That?
  16. You've Got A Way
  17. Bite My Lip
  18. You Shook Me All Night Long
  19. When
  20. Black Eyes, Blue Tears
  21. Come On Over
  22. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  23. Honey, I'm Home
  24. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  25. I Won't Leave You Lonely
  26. If You Wanna Touch Her, Ask!
  27. Love Gets Me Every Time
  28. Hate To Love
  29. Rock This Country
  30. Ka-ching!
  31. She´s Not Just a Pretty Face
  32. Juanita
  33. Amneris' Letter
  34. Ain't No Particular Way
  1. C'est La Vie
  2. Crime Of The Century
  3. Forget Me
  4. God Ain't Gonna Getcha For That
  5. God Bless The Child
  6. God Bless The Child (Extended Version)
  7. Got A Hold On Me
  8. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  9. If It Don't Take Two
  10. Is There Life After Love?
  11. It Only Hurts When I'm Breathing
  12. Leaving Is The Only Way Out
  13. No One Needs To Know
  14. Still Under The Weather
  15. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  16. Waiter! Bring Me Water!
  17. Whatever You Do! Don't!
  18. When He Leaves You
  19. When You Kiss Me
  20. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  21. You Win My Love
  22. I Ain't No Quitter
  23. Party For Two
  24. Coat of Many Colors
  25. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  26. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  27. Is There Life After Love?
  28. I'm Jealous
  29. What A Way To Wanna Be!
  30. Ka-ching!
  31. Cuando
  32. (Wanna Get To Know You) That Good!
  33. I Ain't Goin Down
  34. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  1. In My Car (I'll Be The Driver)
  2. (Don t Gimme That) Once Over
  3. Goodbye's (The Saddest Word)
  4. Half Breed
  5. I Lost My Heart When I Found You
  6. It's Alright
  7. Blue Eyes Crying In The Rain
  8. If Walls Could Talk
  9. LUV Eyes
  10. Rhythm Made Me Do It
  11. Send It With Love
  12. There Goes The Neighborhood
  13. Two Hearts One Love
  14. Wild And Wicked
  15. Shoes
  16. How Do I Live
  17. Love
  18. Don't Give Me That Once Over
  19. The Heart Is Blind
  20. Amneris letter
  21. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  22. For The Love Of Him
  23. All Fired Up, No Place To Go
  24. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  25. Superstition
  26. Somethin' About The Way You Look Tonight
  27. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  28. The Will Of A Woman
  29. Love Is A Rose
  30. All I Want For Christmas Is You
  31. Breathe
  32. Today Is Your Day
  33. Let's Go!
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más