How Deep Is Your Love (feat. Kelly Rowland)

Sean Paul

Yo Yo...
Well woman love for you, i have dreams
You are bubble it bubble it
Ah you know say that ma sit
Do it trouble it trouble it
So put it 'pon repeat my girl
Ah you wah me need inna ma world
Girl, you ah the hottest thing round here
One thing me want you know me well well prepared
Give me the thing girl, and make me shifting it there
She pull me close up and give me the stare
She whispers inna ma ear

How deep is your love (You should know!)
How deep does it go
How deep is your love (I'ma show ya!)
Let us explore (Late night!)
How deep is your love (Girl!)
How deep does it go
It's my rundown to the ocean floor (Eh eh, eh eh!)

Well ooman ah you weh me want
Say just gimme the, gimme the
Girl me don't see no flight
Girl you body dis imagine
Make me feel so high my girl
You make me want enjoy my world
And girl, you nah fi ask make me reveal
Me want spill you, make you know differ this real
You ah the magnet, I am the steel
Drunk connection, me know you feel it
So make we steal it

How deep is your love (Make me know you!)
How deep does it go
How deep is your love
Let us explore
How deep is your love (Late night!)
How deep does it go
It's my rundown to the ocean floor (Eh eh, eh eh!)

Say, I don't want to be your home girl (Girl you ah top girl)
I don't want to be a cool friend (Now wid to rup girl)
I don't want to be the chick
That you call in the middle of the night
Show you better way (Round me clock girl)
I want to be a girlfriend (Girl you ah top girl)
I want to be your best friend (Now wid to rup girl)
I want to, have all love you
cuz boy i love you
How do you feel about me, tell me (Cloud top from the sky girl)

How deep is your love (Make me show you!)
How deep does it go
How deep is your love (Baby I owe you!)
Let us explore
How deep is your love
How deep does it go
It's my rundown to the ocean floor (Yeah!)

Oh, How deep is your love (Make me tell you girl!)
How deep does it go
How deep is your love
Let us explore (Got to know!)
How deep is your love
How deep does it go (Dutty yeah!)
It's my rundown to the ocean floor (Du-Dutty yeah!)

Down to the ocean floar
Deeper than the ocean, Deeper than the sea,
You and me girl…

1.323 reproducciones
Ver más fotos
  1. Got to love you
  2. Tik Tok (Feat. Bob Sinclar)
  3. Give It Up To Me
  4. Agarra mi mano
  5. Temperature
  6. Get Busy
  7. Like Glue
  8. Hold My Hand
  9. She Doesn't Mind
  10. Ganja Breed
  11. I'm Still In Love With You
  12. Todavía Estoy Enamorada De Ti (Sasha ft.Sean Paul)
  13. Gimme The Light
  14. Punkie
  15. Gimme The Light (Remix)
  16. Junkin Punny
  17. Make IT Clacp
  18. Shake It
  19. Three Little Birds
  20. So Fine
  21. Mama I Love You
  22. Press ItUp
  23. Bruk Out
  24. Lately
  25. Do You Remember
  26. Fire Brigade
  27. Lace It
  28. Birthday Suit
  29. Don't Tease Me
  30. She Wanna Be Down
  31. Beat of My Heart
  32. Gal a Bawl For Me
  33. Give Me The Loving
  34. Free It Up
  35. You Came The Right Time
  36. Standing There (feat. Zia Benjamin)
  37. Waya Waya (feat. Tal)
  38. How Deep Is Your Love (feat. Kelly Rowland)
  39. Hold On
  40. Touch The Sky (feat. Dj Ammo)
  41. Wedding Crasher (feat. Future Fambo)
  42. What I Want
  43. Dream Girl
  44. I Wont Stop (Turn Me Out) (Feat. Chris Brown)
  45. Wine It Up (feat. Lucenzo)
  46. She Makes Me Go (feat. Arash)
  47. Other Side Of Love
  48. Entertainment
  49. Girls 2 Di End
  50. Turn It Up
  51. Put It On You
  52. Roll Wid Di Don
  53. Want Dem All (feat. Konshens)
  1. Riot (feat. Damian Jr. Gong Marley)
  2. Hey Baby
  3. Breathe
  4. Shake That Thing
  5. Shout (Street Respect)
  6. My Name
  7. International Affair
  8. Bubble
  9. Can You Do The Work
  10. Concrete
  11. Esa Loca
  12. Baby Boy
  13. Police (Skit)
  14. Safe Sex
  15. Top Of The Game
  16. Uptown Haters Skit
  17. Ever Blazin'
  18. Head In The Zone
  19. Straight up
  20. The Trinity
  21. All On Me
  22. Break it off (feat. Rihanna)
  23. Break It Off (ft Rihanna)
  24. Breakout
  25. Change The Game
  26. Check It Deeply
  27. Connection
  28. Deport Them
  29. Cry Baby Cry
  30. Never Gonna Be The Same
  31. Eye Deh A Mi Knee
  32. Head To Toe
  33. I'll Take You There
  34. Send It On
  35. Yardie Bone
  36. Infiltrate
  37. Strategy
  38. UA Pro
  39. Trespass
  40. As Time Goes On
  41. Oh Man (feat. Daddy Yankee)
  42. Blazing
  43. Bossman
  44. Can't Touch
  45. Chi Chi Man
  46. Close To Me
  47. Cool Wit It Lyrics
  48. Crazy In Love
  49. Culo
  50. Dome Shots
  51. Don't Really Care
  52. First In Class
  53. Galang Gyal
  1. Heaven Or Hell
  2. Here Comes The Boom
  3. I'm Real
  4. Ice Cream Pt. II
  5. Nuttin No Go So
  6. Real Rude Boys
  7. Real Rude Boys (Feat 50 Cent)
  8. Red Hot Riplets
  9. Run Di World (Beta)
  10. S2pid Ka Rin
  11. She Likes It
  12. She's Alive
  13. So Appealing
  14. Things Come And Go
  15. Top Shotter
  16. What They Gonna Do
  17. Work Wid It
  18. You Know
  19. Babygirl
  20. Clear And Plain
  21. Feeling The Vibe
  22. Gal a Bowl
  23. Gun Speech
  24. Move Your Body
  25. No Batter Bruise
  26. Waggonist
  27. We Be Burnin (Recognize It Version)
  28. Watch Dem Roll
  29. Pick It Up And Drop It
  30. Weak Inna Knees
  31. One Life
  32. Beat Like Drum
  33. U Ain't Know
  34. Do It to It (Ft. Cherish e Youngbloodz)
  35. Give It To You
  36. Fire Lynx Intro
  37. Change The Game featuring Looga Man and Kid Kurup
  38. We Be Burnin'
  39. Pepperpot
  40. Jump Off (feat. Sterling Simms of YoungBloodz)
  41. Play The Music
  42. Sexy Lady (com Will Smith)
  43. Feel Alright
  44. Tiger Bone (feat. Mr. Vegas)
  45. Running Out Of Time
  46. All Alone
  47. Now That I've Got Your Love
  48. Everywhere We Go (Feat. Dj Khaled & Dre)
  49. I Know U Like It
  50. Evening Ride
  51. Private Party
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más