Cuz I Can

Pink

Hahaha
We're gonna rock and roll
Ra Ra
Alright I drink more than you
I party harder than you do
And my car's faster than yours too

P I N K
P I M P
I'm back again
I know ya'll missed me
I'm so so sick
Can't handle it
Yeah I talk ****
Just deal with it

My rims are 23 inch
And they're black on black
No they're not his
Diamonds all over my teefs
You can try and try you can't be me

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm ***ked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
[ice cream, ice cream, we all want ice cream]

You know I'm rare
You stop and stare
You think I care
I don't
You talk real loud
But you aint saying nothing cool
I could fit your whole house in my swimming pool

My life's a fantasy
That you're not smart enough to even dream
My ice is making me freeze
You can try and try you can't be me

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm ***ked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
[ice cream, ice cream, we all want ice cream]
Yeah

Uh
Break it down
It's tough times out here ya know what I'm sayin mmhmm
Yeah I'm super thick
People say I'm much too chic
Come and kiss the ring
You just might learn a couple things
I'm trying to school you dog
Roof roof roof roof roof roof roof
I'm your worst nightmare
Bring it we can take it
What are you scared

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm ***ked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
[ice cream, ice cream, we all want ice cream]
Yeah

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm ***ked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
[ice cream, ice cream, we all want ice cream]
Yeah!

222 reproducciones
Ver más fotos
  1. Just Give Me a Reason (feat. Nate Ruess)
  2. Perfect
  3. Try
  4. Who Knew
  5. True Love (Feat. Lily Allen)
  6. So What
  7. Somewhere Over The Rainbow
  8. Blow Me (One Last Kiss)
  9. Sober
  10. Raise Your Glass
  11. Don't give up (feat. John Legend)
  12. Heartbreak Down
  13. Slut Like You
  14. Family Portrait
  15. Please Don't Leave Me
  16. Under Pressure
  17. Stupid Girls
  18. Where Did The Beat Go?
  19. Just Like A Pill
  20. The Truth About Love
  21. How Come You're Not Here
  22. Are We All We Are
  23. Trouble
  24. Get The Party Started
  25. Bad bad day
  26. Walk Of Shame
  27. Beam Me Up
  28. Here Comes The Weekend (feat. Eminem)
  29. Misery (feat. Steven Tyler)
  30. Stop Falling
  31. Is It Love
  32. Lonely Girl
  33. Walk Away
  34. Try Too Hard
  35. Waiting For Love
  36. Piece Of My Heart
  37. Cuz I Can
  38. Key To My Heart
  39. Funhouse
  40. One foot wrong
  41. Boring
  42. Just Like Heaven
  43. Bohemian Rhapsody
  44. I Touch Myself
  45. Whataya Want From Me
  46. Timebomb
  47. The Great Escape
  48. Chaos & Piss
  49. Guns And Roses (feat. T.I.)
  50. Perfect
  51. Split Personality
  52. Hell Wit Ya
  53. Most Girls
  54. There You Go
  55. You Make Me Sick
  1. Let Me Let You Know
  2. Love Is Such A Crazy Thing
  3. Private Show
  4. Can't Take Me Home
  5. Do What U Do
  6. Hiccup
  7. Lady Marmalade
  8. Unwind
  9. Don't Let Me Get Me
  10. Respect
  11. 18 Wheeler
  12. M!ssundaztood
  13. My Vietnam
  14. Numb
  15. Dear Diary
  16. Gone To California
  17. We Will Rock You
  18. Feel Good Time
  19. Bang Bang, You're The One
  20. Eventually
  21. Catch 22
  22. Foolish
  23. It's Like Romeo And Juliet
  24. Life Is Hell
  25. Like I Love You
  26. When I Saw You Girl
  27. God Is a DJ
  28. Last To Know
  29. Love Song
  30. Catch Me While I'm Sleeping
  31. Delirium
  32. Hooker
  33. Save My Life
  34. Humble Neighborhoods
  35. Oh My God
  36. Free
  37. Tonight's The Night
  38. Widelife
  39. 'Cuz I Can
  40. Long Way To Happy
  41. U + Ur Hand
  42. Centerfold
  43. Dear Mr. President (feat. Indigo Girls)
  44. Fingers
  45. Heartbreaker
  46. I Got Money Now
  47. I Have Seen The Rain
  48. I'm Not Dead
  49. Leave Me Alone (I'm Lonely)
  50. Nobody Knows
  51. Runaway
  52. The One That Got Away
  53. Conversations With My 13 Year Old Self
  54. Disconnected
  55. Janie's Got A Gun
  1. Me And Bobby Mcgee
  2. Crash and Burn
  3. Tell Me Something Good
  4. Words
  5. Rock And Roll Heaven's Gate (f. Indigo Girls)
  6. Summertime
  7. What's Up?
  8. Waiting All Day For Sunday Night
  9. Shine
  10. I Am Not My Hair (feat. India Aire)
  11. Can't help it
  12. Play How You Want
  13. Song Without a Chorus (feat. Butch Walker)
  14. Living In My World
  15. Leaving For The Last Time
  16. It's Over (feat. Preston Creed)
  17. Nobody Liver
  18. Could've Had Everything
  19. It's All Your Fault
  20. I Don't Believe You
  21. Bad influence
  22. Crystal Ball
  23. Mean
  24. Glitter In The Air
  25. This Is How It Goes Down
  26. Ave Mary A
  27. Why Did I Ever Like You
  28. When We're Through
  29. Janis Joplin Medley
  30. Highway To Hell
  31. Crazy (Gnarls Barkley cover)
  32. We Got Scurvy
  33. Push You Away
  34. Babe I'm Gonna Leave You
  35. We Are The World (25 for Haiti)
  36. Welcome To The Jungle
  37. One Step Closer To You
  38. Imagine (feat. India Arie, Jeff Beck & Seal)
  39. Get This Party Started (Sweet Dreams remix ft. Redman)
  40. Won't Back Down (Feat. Eminem)
  41. Free fallin' (Tom Petty cover)
  42. To Love Me Now
  43. What U Wanna Do (feat. Naughty By Nature)
  44. Bridge Of Light
  45. Rhythm Nation
  46. The King Is Dead But The Queen Is Alive
  47. Good Old Days
  48. Run
  49. Is This Thing On?
  50. My Signature Move
  51. Girl On Fire
  52. Wicked Game
  53. Fire And Rain
  54. Time After Time
  55. Just A Girl (feat. No Doubt)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más