Letras de canciones - Letras.com

Glad You're Here (feat. Macy Gray)

Fergie

I'm so happy you're here
It's been a long time since I've had you near my dear,
Come on inside get away from the cold wind that's blowin,
Gonna let you know,that

I'm so glad you're here
I worried about'ya,
I'm so glad you're here,
After all we've been through,
I'm so glad you're here,
It's good to see ya baby,
I'm so glad you're here,

Leave your troubles out,
Yeah they come to mind every time I see you around town,
Be frontin like ya got it all together,
But I'm no better,
baby it's you and I forever

[Chorus]

Woah love, aint nothin' changed

we're still hopeless together,
woah,-oh
I wish you were goin, for I'm doomed if you stay,
It's okay,
I need you anyways,
It's okay,
yeah yeah
It's okay,
And I need you, Anyway
and I'm so happy you're here,

I'm so glad you're here,
I'm so glad you're here,
Together,
I'm so glad you're here,
I'm so glad you're here

12 reproducciones
Ver más fotos
  1. L.A. Love (La La)
  2. Big Girls Don't Cry
  3. Clumsy
  4. Fergalicious
  5. London Bridge
  6. Glamorous
  7. Party People (feat. Nelly)
  8. A Little Party Never Killed Nobody (All We Got) (feat. Q-Tip & GoonRock)
  9. Be Italian
  10. I Gotta Feeling
  11. Sweet Child O' Mine (feat Slash)
  12. True
  13. Finally
  14. Mas Que Nada (ft. Sergio Mendes)
  15. My Humps
  16. Big Girls Don't Cry (Remix Feat Sean Kingston)
  17. Pump It
  18. Bailamos
  19. Illusions
  20. Power Of Rage
  21. The Return From Unknown Dead's World
  22. Mary Jane's Shoes
  23. Voodoo Doll
  24. Maybe We Can Take A Ride
  25. Sexy
  26. Fly Away
  27. Where Is The Love?
  28. When I'm Gone
  29. Meet Me Halfway
  30. We Are The World (25 for Haiti)
  31. The Star-Spangled Banner
  32. Getting Over You (feat. David Guetta, Chris Willis and LMFAO)
  33. Do It Like This
  34. Paradise City (feat. Slash)
  35. Feel Alive (feat. Pitbull, Dj Poet)
  36. Won't Let You Fall
  37. Label
  38. Salvation
  1. Underworld
  2. Wake to Sleep
  3. Witch
  4. Fire's Day
  5. Here I Come
  6. All That I Got (The Make-Up Song)
  7. Pedestal
  8. Losing My Ground
  9. Velvet
  10. Wake Up
  11. Paradise
  12. Close 2 U
  13. Get Your Hands Up
  14. Finaly
  15. Mash Out (Feat. Will.i.am & MC Lyte)
  16. Impacto
  17. Barracuda
  18. Hey mama
  19. Don't Lie
  20. Shut Up
  21. Glad You're Here (ft. Macy Gray)
  22. Labor Day (It's a Holiday)
  23. Let's Get Retarded
  24. Smells Like Funk
  25. Latin Girls
  26. The Boogie That Be
  27. The Apl Song
  28. Anxiety
  29. My Style
  30. Like That
  31. Dum Diddly
  32. Feel It
  33. Gone Going
  34. Ba Bump
  35. Audio Delite At Low Fidelity
  36. Union
  37. A8
  38. Weekends
  1. Be Free
  2. At Night I Pray
  3. Pick It Up (feat. Will.I.Am & Fat Joe)
  4. Here We Go (feat. Ciara)
  5. Beat It (Feat. Michael Jackson)
  6. Labels or Love
  7. Make Them Hear You
  8. Vapors (Bucky Johnson feat. Fergie)
  9. That Ain't Cool (feat. Koda Kumi)
  10. All The Way
  11. Just stand up
  12. 25 Days Of Christmas
  13. The Look Of Love
  14. 9 To 5
  15. Live and Let Die
  16. Call Me (Feat. Debbie Harry)
  17. Mary Jane Shoes
  18. Glamorous
  19. Fergalicious
  20. Quando Quando Quando
  21. Quando, Quando, Quando
  22. Beautiful Dangerous (feat Slash)
  23. Clumsy Collipark Remix (feat. Soulja Boy Tell'em)
  24. All Of The Lights ( Feat Kanye West)
  25. Loosin' It (with Will.I.Am)
  26. Barracuda (cover)
  27. Beat It
  28. Beautiful Dangerous
  29. Gettin' Over You
  30. Glad You're Here (feat. Macy Gray)
  31. That Ain't Cool
  32. Party People
  33. Mash Out
  34. London Bridge (50 Cent Remix)
  35. Love
  36. L.o.v.e. (let One Voice Emerge)
  37. Netflix (2 Chainz)
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más