Letras de canciones - Letras.com

Let 'er Rip

Dixie Chicks

I can tell there's something you
Don't wanna tell me
It's killing you cause the words
Are hard to find
I know you want to break it to me gently
Well sweet baby say what's on your mind
Let 'er rip, Let it fly
Come on baby say it do you think
I'm gonna cry
ain't about to bawl and I ain't gonna die
So if you're gonna say goodbye
Don't take all damn night
Let 'er rip Let it fly
Why the drama, we don't have to drag
Out this situation
It wasn't you, it wasn't me, sometimes
The chemistry don't ignite
There ain't no rings, no mortage, there ain't any complications
It's just a hyphenated word, get it and
I'm sure I'll be all right
Let 'er rip, Let it fly
Come on baby say it, do you think
I'm gonna cry
ain't about to bawl, and I ain't gonna die
So if you're gonna say goodbye
Don't take all damn night
Let 'er rip, Let it fly
It ain't no big deal, ain't no great loss
You and I are on the same train of thought
So you don't have to tell me where to get off
Maybe I misunderstood you
If you're leaving baby would you
Let 'er rip, Let it fly
Come on baby say it, do you think
I'm gonna cry
ain't about to bawl, and I ain't gonna die
So if you're gonna say goodbye
Don't take all damn night
Let 'er rip, Let it fly
So, if you're gonna say goodbye
Don't take all damn night
Let 'er rip, let it fly

Composición: Billy Crain / Sandy Ramos · Ese no és el compositor? Avisenos.
24 reproducciones
Ver más fotos
  1. Ready To Run
  2. Let Him Fly
  3. Landslide
  4. Long Time Gone
  5. Not ready to make nice
  6. Cowboy Take Me Away
  7. Goodbye Earl
  8. Wide Open Spaces
  9. Cold Day In July
  10. Don't Waste Your Heart
  11. Some Days You Gotta Dance
  12. If I Fall You're Going Down With Me
  13. Sin Wagon
  14. Hole In My Head
  15. Hello Mr. Heartache
  16. Without You
  17. Heartbreak Town
  18. You Were Mine
  19. Once You've Loved Somebody
  20. Pink Toenails
  21. Sometimes I Wake Up Crying
  22. Love Don't Come Easy
  23. You Can't Hurry Love
  24. I Can Love You Better
  25. Loving Arms
  26. There's Your Trouble
  27. Never Say Die
  28. Let 'er Rip
  29. I'll Take Care Of You
  30. Travelin' Soldier
  1. I Believe In Love
  2. A Home
  3. Godspeed (Sweet Dreams)
  4. More Love
  5. Give It Up Or Let Me Go
  6. Tonight The Heartache's On Me
  7. Top Of The World
  8. Tortured, Tangled Hearts
  9. Truth No. 2
  10. White Trash Wedding
  11. Am I The Only One (Who's Ever Felt This Way)
  12. Bloody Mary Morning
  13. Hey Dixie
  14. I hope
  15. Love Me Like A Man
  16. Mary
  17. Mississipi
  18. Stand By Your Man
  19. Take It To The Limit
  20. That Lonesome Road
  21. The Rainbow Connection
  22. There's No Letter Better Than 'B'
  23. Til' I See You Again
  24. Too Far From Texas
  25. Walk Softly
  26. Baby Hold On
  27. Bitter End
  28. Easy Silence
  29. Everybody Knows
  30. Favorite Year
  1. I Like It
  2. Lubbock Or Leave It
  3. Lullaby
  4. Silent House
  5. So Hard
  6. The Long Way Around
  7. Voice Inside My Head
  8. Desire
  9. Roly Poly with Asleep at the Wheel
  10. Strawberry Wine
  11. The Neighbor
  12. A Heart That Can
  13. A Road Is Just a Road
  14. Bring It On Home To Me
  15. Ain't No Moutain Enough
  16. Home
  17. We Danced Anyway
  18. Amazing Grace
  19. Truth #2
  20. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow
  21. Merry Christmas From The Family
  22. Can't Hurry Love
  23. Let 'Em Fly
  24. Lonesome Road
  25. The Neighbour
  26. Thin Line
  27. Walk Softly On This Heart Of Mine
  28. I've Only Got Myself To Blame
  29. I'm Falling Again
  30. Green River
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más