Letras de canciones - Letras.com

4 Letter Word

Diggy

4 letter word [4x]

[verse 1]
You make me wanna sing to you (ahh ohh)
Yeah, its the little things you do for me, homie, lover friend.
I can spend my life with you (ahh ohh)
Yeah, girl we ain't gotta thing to lose so, lets go, and runaway.

[chorus]
Its you and me never gotta worry cuz we always got each
Other like the moon, the sea girl you got me feeling your way
Your my 4 letter word, 4 letter word, my 4 letter word,
4 letter word, your my 4 letter word, 4 letter word,
My 4 letter word, 4 letter word, 4 letter 4 letter word
You can be anywhere in the world but your here with me.
Cuz your my 4 letter word, 4 letter word and i'm your 4 letter word (woah)

[verse 2]
To be loved to be loved what a feeling its a drug.
Ima addicted to ya hugs, and kisses and ya ahh.
No matter who's around i show affection,
Walk you on the inside of the side walk for protection
I need a moment, to take it all in feel so surreal don't it
When you need me call me i will never leave you lonely
And i think thats it cony to just call you my angel
You my aaliyah this letter is almost 4 pages
See my parents and your parents don't agree they think
Our love is temporary cuz we only teens but,
Not too many get it right on the first try
And i'm feeling so right for the first time.

[chorus]

[bridge]
I don't wanna hear a love song cuz i live it
Every moments memorable we'll never forget it
Love the way you pucker up your lips when i peck it
When you get this message i'll be right here when you check it
My heart, my mind, my soul, my time its all for you let me say it one more time
My heart, my mind, my soul, my time its all for you underscore bottom line

Your my 4 letter word, 4 letter word, my 4 letter word, 4 letter word [4x]
Love, your my 4 letter word, love

Composición: Brian Cohen / Chris Llewellyn / Diggy Simmons / Jacob Luttrell / John Maultsby / Kenneth Coby · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Agnes
197 reproducciones
Ver más fotos

Comentarios


A quién le gusta?
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más