Letras de canciones - Letras.com

Sumthin For That Ass

Black Eyed Peas

Everybody report to the dance floor,
Report to the dance floor

Oooooooooh
Oooooooooh
Oooooooooh
Oooooooooh (come on)
Oooooooooh (ladies and gentlemen report to the dance floor)
Oooooooooh (everybody report to the dance floor)
Oooooooooh (report to the dance floor)
Ooh ooh oooooooooh
(come on)

What the hell y'all came here for
If y'all ain't out there on that floor
You asked me to bring it
so I brought a little more
Give it to ya raw,
give it to ya hard core,(hard core)
Lock the terminator gonna keep this pure
Just for y'all, for y'all pleasure (your pleasure, pleasure)
Smoking hot like bim cigars
This goes out to my neighbor's

Hey ladies lets get down
Spin your partners round and round (round and round and round)
wait on your back and dosedo (se do)
don't say nothin' if you dosedoed ( oh oh)

(oh no)

Let's scream and shout (oooooooooh)
And turn this jamboree-out (oooooooooh)
That's just what we're gonna do
'cause I brought a little somethingthat's made for you. (for you)

I got sumthin for that ass (I got sumthin for that ass)
You can feel it in the club (you can feel it in the club)
I just want to see you dance (I just want to see you dance)
Now's the time for y'all to move (yeah, come on keep movin')

Let's keep this shit moving (keep on moving)
Get on down and put the groove in (groove, groove)
This party ain't never gonna end
since coz when it stop we're gonna start again (start again)
The ratio is five to ten
coz the men's outside and they can't get in
Damn that's so spectacular
to see so much damn ass in here (here, here)

Hey ladies lets get down (lets get down)
Move them fella's round and round
wiggle them hips and dosedo
don't say nothin' if you dosedoed (oh oh)
let's scream and shout (oooooooooh)
if your up against the wall get the hell on out (oooooooooh)
That's n-o-t-o-i-r-o-u-s you just follow your soul and dance

I've got somthin for dat ass (I got somthin for dat ass)

[ From: http://www.metrolyrics.com/somethin-for-that-ass-lyrics-black-eyed-peas.html ]

You can feel it in the club (you could feel it in the club)
I just wanna see you dance (I just wanna see you dance)
Now's the time for y'all to move (so come one keep moving)

(keep movin', movin')
(keep your asses, movin')
(keep your bodies movin')
(keep movin', movin')

Oooooooooh (ladies and gentlemen report to the dancefloor)
Oooooooooh (everybody report to the dancefloor)
Oooooooooh (report to the dancefloor)
Ooh ooh oooooooooh
(come on)

What the hell are you playin' for?
Care to show shorty just rockin' it more
I started out just rocking their floors
But now I'm oversea's rocking european tours

Mostly I'm dedicated to the city of L.A.
Open up the circle and rockin' in the bay
Take it down to London and rock the same way
down under to Perth and back to Sydney

We rock the earth,
'cause we don't play
we do it like this
the Black Eyed Pea way (Pea way)
Do as we do, do what we say say, (say say)
Get on the floor and shake your thang thang (thang thang)

Do dat, do dat, do dat, do dat (oow)
Do dat, do dat, do dat, do dat (oow)
Do dat, do dat, do dat, do dat (oow)
Do dat, do dat, do dat, do dat,(oow) do dat, do dat

I got somthin' for that ass (I got somthin' for that ass)
You can feel it in the club (you can feel it in the club)
I just wanna see you dance (I just wanna see you dance)
Now's the time for y'all to move (so come on keep movin')

I got somthin' for that ass (I got somthin' for that ass)
You can feel it in the club (You can feel it in the club)
I just wanna see you dance (I just wanna see you dance)
Nows the time for y'all to move (so come on keep movin')
Move (So come on keep movin')
Move (So come on keep movin')
Move (So come on keep movin')
Move (So come on keep movin')

Composición: Will Adams · Ese no és el compositor? Avisenos.
Añadido por Adon
175 reproducciones
Ver más fotos
  1. Meet Me Halfway
  2. I Gotta Feeling
  3. My Humps
  4. Pump It
  5. Where Is The Love
  6. The Time (Dirty Bit)
  7. Boom Boom Pow
  8. Just Can't Get Enough
  9. Rock That Body
  10. Imma Be
  11. Imma Be Rocking That Body
  12. Shut Up
  13. Let's Get It Started
  14. Don't Lie
  15. Hey Mama
  16. Missing You
  17. Hey Dj (With Macy Gray)
  18. Latin Girls
  19. Hot
  20. Say Goodbye
  21. The Way You Make Me Feel
  22. Power To The People
  23. Alive
  24. One Tribe
  25. The Best One Yet (The Boy)
  26. Whenever
  27. Take It Off
  28. Let's Get Retarded
  29. Request Line
  30. Sexy
  31. A8
  32. The Apl Song
  33. Clap Your Hands
  34. Hands Up
  35. Labor Day
  36. Anxiety
  37. On My Own
  38. Why Not
  39. Fly Away
  40. The Boogie That Be
  41. Bep Empire
  42. Bridging the Gaps
  43. Bringing it Back
  44. Cali to New York
  45. Get Original
  46. Rap Song
  47. Release
  48. Tell Your Mama Come
  49. Be Free
  50. Communication
  51. Duet
  52. Fallin Up
  53. Head Bobs
  54. Joints and Jams
  55. Karma
  56. Love Won't Wait
  57. Movement
  58. Positivity
  1. What It Is
  2. Magic
  3. Complete Beloved
  4. True
  5. Don't Phunk With My Heart
  6. Gone Going
  7. Feel It
  8. They Don't Want Music
  9. Do What You Want
  10. Like That
  11. La Paga
  12. Shake Your Monkey
  13. ¿Que Dices?
  14. Ring-A-Ling
  15. Electric City
  16. Where Ya Wanna Go
  17. Meet Me Half Way
  18. Grapes
  19. Welcome to the E.N.D
  20. Boom Boom Guetta (David Guetta's Electro Hop Remix)
  21. Someday (Knight and Day)
  22. Play It Loud
  23. Do It Like This
  24. Love You Long Time
  25. Fashion Beats
  26. Light Up The Night
  27. Someday
  28. Xoxoxo
  29. The Situation
  30. Own It
  31. The Coming
  32. Everything Wonderful
  33. Don't Stop The Party
  34. Labor Day (It's a Holiday)
  35. Rocking To The Beat
  36. Sumthing For That Ass
  37. That's The Joint (joints & Jam Remix)
  38. For The People
  39. Taboo Freestyle
  40. Elephunk Theme Song
  41. Let's Get It Started (Spike Mix)
  42. Smells Like Funk
  43. Secrets Dexters Lab (Will.I.Am)
  44. Third Eye
  45. Bend Your Back
  46. Dum Diddly
  47. My Style
  48. Bebot
  49. Disco Club
  50. Union
  51. Audio Delite At Low Fidelity
  52. I Want Cha
  53. If You Want Love
  54. Lil' Lil'
  55. Make Them Hear You
  56. Something For That Ass
  57. What's Going Down
  58. Ba Bump
  1. Dirty Dancing
  2. Fatless
  3. Won't let you fall
  4. Rock My Shit
  5. That Heat
  6. Gone Going (feat. Jack Johnson)
  7. Mas Que Nada
  8. Beep
  9. Instant DEF Theme
  10. Voodoo Doll
  11. Gimme Shelter
  12. Go go
  13. It's a Holiday
  14. Falling up
  15. Impacto
  16. More
  17. Bebot
  18. I Got It From My Mama
  19. These Words
  20. Anxiety
  21. Don't phunk with my heart
  22. Gotta Get It Now
  23. Clumsy
  24. I Can't Make You Dance
  25. Party All The Time
  26. Simple Little Melody
  27. Mare
  28. Out Of My Head
  29. Now Generation
  30. Express Yourself
  31. Rockin to the beat
  32. Showdown
  33. Don't bring me down
  34. Another Weekend
  35. Let The Beat Rock (feat. 50 Cent)
  36. Weekends
  37. Fallin' Up
  38. Finally
  39. Losing My Ground
  40. Here I Come
  41. Pedestal
  42. London Bridge
  43. All That I Got (The Make Up Song)
  44. 25 Days Of Christmas
  45. Big Girls Don't Cry
  46. Pump It Harder
  47. Everything Wonderful
  48. Phenomenon
  49. Sumthin For That Ass
  50. Shut The Phunk Up
  51. iAnaeluca (abertura)
  52. Alors On Danse & Don't Stop The Party Mashup (feat. Stromae)
  53. Complete Beloved (ft. Les Nubians)
  54. Power To The People (with Mary J. Blidge & John Legend)
  55. The Time (Dirty Bit) (Afrojack Remix)
  56. Taboo Freestyle
Canciones
Top canciones
Escuchando ahora oyentes
    Artistas
    Estilos Musicales
    Destacados
    Destacados Más Recientes
    Más