Letras de músicas - Letras.com

Put The Finger In You

AC/DC

I put the finger on you
My hands all out of control
I can't stop it getting down on you
It's moving on it's own accord
Yes, I've got fire in my finger tips
Radiating onto you
I can't control it, can't even hold it
It's knocking on your door
And you know what it's for

I put the finger right on you
I put the finger right on you
You put your finger on me too
Then I put the finger, I put the finger
Yeah I put the finger, I put the finger

I put the finger on you for sure
It's the key to unlocking your door, don't you know
I've broken through your security
My hands ain't tied no more, you better watch out
I can't control it, can't even hold it
Sneaking up on your front door
You can feel it on your ankle
Feel it on your knee
Feel it on your thigh
Can you feel me?

I put the finger right on you
I put the finger right on you
You put your finger on me too
And I put the finger
I put the finger
Yeah I put the finger
I put the finger on you

I can't control it, can't even hold it
Sneaking up on your front door
You can feel it on your ankle
Feel it on your knee
Feel it on your thigh
Can you feel me?

Put it - right on you
I'll do it if you want me to
Can I put it?

I put the finger on you

155 exibições
Ver mais fotos
  1. Highway To Hell
  2. You Shook Me All Night Long
  3. Back In Black
  4. T.N.T.
  5. Thunderstruck
  6. It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)
  7. Hells Bells
  8. Rock N Roll Train
  9. Whole Lotta Rosie
  10. Who Made Who
  11. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
  12. Harley Davidson
  13. Stiff Upper Lip
  14. Big Gun
  15. Heatseeker
  16. The Jack
  17. Let There Be Rock
  18. Moneytalks
  19. Jailbreak
  20. Let Me Put My Love Into You
  21. The Jack (Live)
  22. Shoot To Thrill
  23. Ride On
  24. Show Business
  25. Rock 'n' Roll Singer
  26. Live Wire
  27. Rocker
  28. There's Gonna Be Some Rockin'
  29. Bad Boy Boogie
  30. Hell Ain't A Bad Place To Be
  31. Touch Too Much
  32. Have A Drink On Me
  33. Hail Caesar
  34. Danger
  35. Riff Raff
  36. Up To My Neck In You
  37. Can't Stand Still
  38. Damned
  39. Black Ice
  40. She Likes Rock & Roll
  41. Who Made Who (cifra bateria)
  42. Safe In New York City
  43. Baby Please Don't Go
  44. She's Got Balls
  45. High Voltage
  46. That's The Way I Wanna Rock & Roll
  47. Nervous Shakedown
  48. Ain't No Fun (Waiting Round To Be A Millionaire)
  49. Alright Tonight
  50. Are You Ready
  51. Can I Sit Next To You Girl
  52. Rockin' In The Parlour
  53. Sink The Pink
  54. Shake Your Foundations
  55. For Those About To Rock (We Salute You)
  56. Little Lover
  57. Stick Around
  58. Soul Stripper
  59. You Ain't Got A Hold On Me
  60. Love Song
  61. School Days
  62. Problem Child
  63. Squealer
  64. Big Balls
  65. R.I.P. (Rock In Peace)
  66. Go Down
  67. Dog Eat Dog
  1. Overdose
  2. Crabsody In Blue
  3. House Of Jazz
  4. What Do You Do For Money Honey
  5. Fly On The Wall
  6. Let's Get It Up
  7. Cover You In Oil
  8. Beating Around The Bush
  9. Breaking The Rules
  10. Evil Walks
  11. Fire Your Guns
  12. Get It Hot
  13. Girls Got Rhythm
  14. Given The Dog A Bone
  15. Goodbye & Good Riddance To Bad Luck
  16. Got You By The Balls
  17. If You Dare
  18. If You Want Blood (You've Got It)
  19. Inject The Venom
  20. Let's Make It
  21. Love Hungry Man
  22. Mistress For Christmas
  23. Night Of The Long Knives
  24. Night Prowler
  25. Put The Finger In You
  26. Rock And Roll Ain't Noise Pollution
  27. Rock Your Heart Out
  28. Shake A Leg
  29. Hard As a Rock
  30. The Furor
  31. Boogie Man
  32. The Honey Roll
  33. Burnin' Alive
  34. Love Bomb
  35. Caught With Your Pants Down
  36. Whiskey On The Rocks
  37. Ballbreaker
  38. Love At First Feel
  39. Rising Power
  40. This House Is On Fire
  41. Flick Of The Switch
  42. Landslide
  43. Guns For Hire
  44. Deep In The Hole
  45. Bedlam In Belgium
  46. Badlands
  47. Brain Shake
  48. First Blood
  49. Playing With Girls
  50. Stand Up
  51. Hell Or High Water
  52. Back In Business
  53. Send For The Man
  54. Snowballed
  55. Spellbound
  56. Walk All Over You
  57. Shot Down In Flames
  58. Rock 'n' Roll Damnation
  59. Down Payment Blues
  60. Gimme A Bullet
  61. Sin City
  62. Gone Shootin'
  63. Kicked In The Teeth
  64. Meltdown
  65. Hold Me Back
  66. Can't Stop Rock 'n' Roll
  67. Satellite Blues
  1. Come And Get It
  2. All Screwed Up
  3. Give It Up
  4. The Razors Edge
  5. Shot Of Love
  6. Ruff Stuff
  7. Back Seat Confidential
  8. Bonny
  9. What's Next To The Moon
  10. Nick Of Time
  11. Cold Hearted Man
  12. Snake Eye
  13. Some Sin For Nuthin'
  14. Strap It On
  15. C.O.D.
  16. Carry Me Home
  17. Down On The Borderline
  18. Go Zone
  19. Kissin' Dynamite
  20. Meanstreak
  21. The Price You Pay
  22. Two's Up
  23. Johnny B. Goode
  24. Honey Roll
  25. Cyberspace
  26. Borrowed Time
  27. Dirty Eyes
  28. War Machine
  29. Stormy May Day
  30. Rock N Roll Dream
  31. Big Jack
  32. Anything Goes
  33. Decibel
  34. Money Made
  35. Rocking All The Way
  36. Skies on Fire
  37. Spoilin' For A Fight
  38. Wheels
  39. Smash N Grab
  40. This Means War
  41. Fling Thing
  42. Back In Black
  43. You Shook Me All Night Long (Remix)
  44. Chase the Ace
  45. D.T.
  46. The Jack
  47. Put The Finger On You
  48. I Put The Finger On You
  49. Good Bye & Good Riddance To Bad Luck
  50. Givin' The Dog A Bone
  51. Get It Out
  52. D. T.
  53. Ain't No Fun
  54. R.I.P.
  55. Rock Your Little Heart Out
  56. The Jack (live Version)
  57. That's The Way I Wanna Rock'n'roll
  58. Snake Eyes
  59. She Likes Rock'n'roll
  60. Rock'n'roll Damnation
  61. School Of Rock
  62. Rock N'roll Damnation
  63. T.N.T.
  64. For Those About To Rock
  65. Go Dow(live)
  66. Jailbreak(live)
Músicas
Top canciones
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Destaques
    Últimos destaques
    Mais